Försvunnet papper

Skrivet den 2010-03-29, klockan 21:54:10
Haha, min lillebror skulle börja plugga körkortsteori häromdan med programmet som han köpte när vi var nere i E-tuna. Problemet var bara att han inte hittade pappret med koderna på.. Så han vart lite irriterad att nån hade städat undan hans saker.. Så de gick igenom hela huset utan resultat.

Mamma ringde å berättade det här för mej så jag började leta bland mina papper.. Å vad fann jag där? Jo ett A4a med hans koder.. =P  Jag hade råka få med mej det när jag var nere, de låg väl antagligen bland mina skolsaker å när jag plockade ihop mina papper så följde det med.. =P Så nu har jag skickat pappret åt han så han kan börja plugga.. =)

Vilken tur att det kom fram! Kommer dock att få massa skit när jag träffar honom, men det kan jag ta.. Jag var iaf den som hittade pappret.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-03-29, klockan 23:50:15

den har varit bra (: har först träffat mamma och sen umgåtts med en vän. har du en bra kväll snygging?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0