Dags att börja plugga

Skrivet den 2010-03-16, klockan 11:33:01
Pluggandet går trögt, eller ja, lite har jag då gjort.. Men nu måste jag sätta igång med tentaplugget, har iaf skrivt upp vilka sidor jag ska läsa å vilka uppgifter jag ska göra.. =) Så en liten bit på vägen är jag..

Juste, har bokat in ett spinningpass idag, måste kolla upp när de va å sätta alarm så att jag inte glömmer bort de när jag är inne i mitt pluggande.. =P

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-03-16, klockan 15:13:03

jag har tyvärr inte så mycket att göra idag, så tråkar mest. hoppas det går bra med pluggandet?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0