Core-lösning

Skrivet den 2010-03-18, klockan 21:20:51
Har lite bekymmer under core-passen;

¤ Skor - klumpiga

¤ Strumpor - hala

¤ Barfota - äckligt

Idag sa hon till å med att hon inte rekommenderade strumpor, men jag behöll mina ändå, å de gick ganska så bra, men det blir lite extra ansträngande.. Skorna tycker jag bara är i vägen, å barfota är äckligt! (har lite fotfobi, nakna fötter äre värsta jag vet)

Nu har jag kommit på en lösning - SOCKIPLAST!  Vill inte ha riktiga sockiplast, utan sånna med gummipluppar på fotsulan. Vart hittar man sånna? Måste börja söka..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-03-19, klockan 00:23:27

jag har degat framför tvn ;) vad ska du göra imorgon fredag sötnos?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0