9 mars 10

Skrivet den 2010-03-09, klockan 08:45:57
Åkte in till stan å träffade Sandra igår.. Vi fikade å gick på bio, såg Snabba Cash. Jag blev inte så imponerad, mest förvirrad.. De va en massa människor å alla såg likadana ut, så nej kommer inte å se den igen.

Efter de åkte jag hem, missade bussen med 20 sek, surt, men det kom en ny 15 min senare..

Gick upp kl 8 idag för jag skulle plugga innan jag ska in till stan å träffa Emma, har dock inte öppnat boken än, dags å göra de kanske..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-03-09, klockan 15:53:13

idag tar jag det bara lugnt, har typ migrän. vad hittar du på? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0