5 mars 10

Skrivet den 2010-03-05, klockan 11:16:09
Så dåligt som jag sov i natt så dåligt har jag nog aldrig sovit!! Jag somnade iofs ganska så fort, låg å smsa med Erik å sen svarade inte han på 5 minuter å då han jag somna.. Sen vaknade jag kvart i fem å då låg jag på telefonen.. Sen låg jag vaken till efter sex.. Å så ringde klockan halv nio.. Så jag är väldigt trött just nu..!!

Kanske ska gå å sova middag sedan när Macke har risk-ettan, för det kommer å bli sent ikväll..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-03-05, klockan 15:27:47

jag ska hem på middag hos min syster (: vad ska du hitta på ikväll?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0