4 mars 10

Skrivet den 2010-03-04, klockan 10:28:40
Macke är just nu å kör halkbana, lite avis jag är då!! Vill också, för de va så sjukt kul!! Idag kommer jag å bli ensam en del, för i em ska de ut å köra landsväg.. Vad ska jag hitta på då?

Tänkte att jag skulle ta en promenad, vad ska man se när man är i E-tuna??

Jaja, på nåt sätt får jag väl dagen å gå, har ju fått tre dagar å gå hittills..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-03-04, klockan 14:26:03

jag ska bara ta det lugnt idag (: vad ska du hitta på? promenera?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0