29 mars 10

Skrivet den 2010-03-29, klockan 08:09:39
Jag var så inne i mina drömmar så jag fattade inte riktigt att mitt alarm ringde.. Speciellt inte när radion också var igång så jag hade ju redan bakgrundsmusik =P Men tillslut så kopplade det och jag stängde av mitt alarm å kröp upp ur sängen.. Är lite avis på Erik som fick ligga kvar..

Sitter här och äter frulle å tittar på Nyhetsmorgon ;) Så har mina mornar sett ut ett tag, tycker att det är en skön start på morronen..

Dagens planer:
¤ Plugg
¤ Posten
¤ Skriva packlista
¤ IKSU

Hmm, igår rabblade jag upp massa saker jag skulle göra idag.. Undra om jag verkligen fick med allt nu?

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-03-29, klockan 17:21:00

hur är din måndag bejb? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0