25 mars 10

Skrivet den 2010-03-25, klockan 09:15:05

Hade lite svårt å somna igår, men ändå så vaknade jag strax efter åtta i morse. Men jag känner mej ganska så pigg ändå.. Ska ta å äta upp frukosten å sen ska vi åka å handla..

Å idag har jag lektion! =) Ska bli kul å få se skolan å komma hemifrån.. Ska även till bibblan så jag måste komma ihåg å gå lite tidigare. Ska be Erik påminna mej.. Men de kommer säkert hanockås å glömma. =P

//Angelica


Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-03-25, klockan 13:50:51

skönt att vara halvvägs i utbildningen ju (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0