24 mars 10

Skrivet den 2010-03-24, klockan 09:27:54
Jag vaknade halv fem, halv sex, halv sju, halv åtta vid halv nio gav jag upp.. Då märkte jag att Erik också var vaken..

Å jag har så ont i kroppen, varenda muskel värker, borde kanske ha stretchat lite igår efter gymmet.. De knackar även i hälsenan när jag går, fett skumt.. De går inte ont, men det är obehagligt..

Tenta idag å för första gången jag vaknar upp på en tentadag så e jag inte nervös.. Men de kanske kommer sen när det närmar sej. Vi får se hure går, behöver bara 17/60 p för att bli godkänd.. De e ju knappt 30% å de borde jag väl klara.. Nån poäng på varje uppgift så..

//angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0