20 mars 10

Skrivet den 2010-03-20, klockan 10:00:55

Stannade lite längre hos Petra än vad jag hade planerat, men det kändes elakt å gå, å varje gång jag var på bäg så kom de massa folk å pratade så de passade inte.. Sen skulle Jenny ha choklad så jag fick följa med henne å leta efter nåt som var öppet, å sen skjussade hon hem mej..

Gick å la mej ganska direkt efter att jag kom hem, var ju dödstrött redan innan jag åkte till Petra.. Så jag somnade ganska så fort.. =)

Dags å börja plugga snart, usch är inte pepp på de precis..

//Angelica


Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-03-20, klockan 15:34:13

jag hade en mysig kväll hemma hos farmor faktiskt (: hur går det med pluggandet idag sötnos?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0