17 mars 10

Skrivet den 2010-03-17, klockan 08:23:28

Jag har faktiskt inte så ont från igår, inte än iaf.. De kanske kommer senare, jag får se.. Tog iofs inte i så jättemycket eftersom jag är väldigt otränad nu.. Å så skippade jag coren, kände att spinning räckte gott å väl..

Idag blir till å fortsätta med tentaplugget, bara en vecka kvar nu.. =S De har gått otroligt fort, jag tyckte nyss att kursen började.. Dock är det skönt att tenta av en del efter halva terminen så att man slipper monstertentor i slutet, ska ju ha monstertenta i JÖKen i juni, ser inte fram emot de..

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0