28 juni 10

Skrivet den 2010-06-28, klockan 21:14:42
Har suttit och försökt minnas vad jag har gjort under helgen, men det är inte alltid så lätt, minnet sviker ibland.. =P Men jag ska göra mitt bästa.. ;)

Torsdag
¤ Erik kom hem i lagom tid
¤ Vi packade bilen
¤ For å köpte mat
¤ Åkte ner
¤ Lämnade våran liftare
¤ Åkte hem och packade ur bilen
¤ Pratade med nåra kompisar
(¤ Sen är det svart i minnesbanken)

Fredag
¤ Gick upp å åt frulle
¤ Gick å duschade
¤ Åkte till M&M
¤ Fick midsommarlunch
¤ Åkte hem igen å fixade middagen
¤ Packade alla grejer å for upp på Utsikten
¤ Grillade å hade trevligt
¤ Kvart över tre stupade jag i säng(bilen)

Lördag
¤ Vaknade efter 4,5 timmes sömn av att jag höll på å dö i värmen
¤ Öppnade bildörren å Mackes tält
¤ Resten började vakna till liv
¤ Vi packade ihop allt å for hem
¤ Åt frulle
¤ Tog en prommis till Bäcksvöja där ungdomarna va
¤ Började promenera tillbaka, men sen kom Erik å plockade upp oss
¤ Satt å lyssnade på ungdomarna
¤ Jag klippte Eriks hår, resultatet blev jag inte så stolt över, måste finjustera lite
¤ Slingade håret på Angelica, tog längre tid än vad jag hade väntat mej, men det var kul
¤ Efter allt plockande med nålen å isättning av färgen så var det spännande att se resultatet å jag blev nöjd, å jag hoppas att hon också blev det
¤ Tittade lite på TV innan jag somnade

Söndag
¤ Vaknade å åt frulle
¤ Tog en prommis med Zelda
¤ Eriks mormor kom förbi
¤ Vi fikade å åt lunch
¤ Jag gick å duschade
¤ Tog en prommis med Zelda
¤ Sedan var det fotbollsmatch, tjejerna förlorade =(
¤ Kom hem, bytte kläder å ordnade inför middagen
¤ Susanne å Co kom, vi åt middag å fikade
¤ Sen blev det lite bollkastning, jag passade å tog kort istället
¤ De åkte hem å det blev lugn å ro igen ;)
¤ Tittade lite på TV
¤ Rimmade lite
¤ Gick å la mej

Måndag
¤ Vaknade 06.49 av att Erik telefon ringde, han klickade bort det
¤ 2 sek senare ringde min, jag klickade bort det
¤ Såg sen att de va jobbet, så jag gick ner å ringde upp, de ville att jag skulle jobba, blev lite svårt eftersom jag inte var i stan
¤ Gick å la mej igen, men kunde inte somna om ordentligen
¤ Vakande till när Eriks mamma öppnade dörren
¤ Försökte att få liv i Erik, inte det lättaste
¤ När alla var upp så gick vi in å sjöng för födelsedagsbarnet
ANGELICA firar sin 15årsdag idag, GRATTIS!! =D
¤ Sedan gick vi ner å åt frulle
¤ Hon fick läsa vårat rim å gissa vad som fanns i påsen, å jag måste säga att hon faktiskt var duktig även fast det var lite halvkassa rim =P
¤ Åkte sedan å lämnade henne på jobbet å jag å Erik for till M&M en snabbis
¤ Sedan tillbaka för å fixa lite inför kalaset
¤ Gick å duschade å sen kom folket
¤ Det blev kakor å tårta, mycket gott
¤ Efter kalasandet så packade vi bilen å for hem till Umeå

Det var ganska så skönt att komma hem, men det är tungt å se alla väskor som väntar på att bli uppackade, men det får bli dagens bekymmer..

//Angelica

Det har blivit typ 300 bilder från i helgen, ska sätta mej å sortera lite å sen kanske ladda upp en å annan..

Vad tycker du?
Skrivet av: Angelica
Den 2010-06-28, klockan 22:59:20

Tack så mycket för presenterna! :D

Och jag blev mycket nöjd med håret ;)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0