Trött

Skrivet den 2010-06-08, klockan 14:28:30

Jag hann plugga en liten stund innan jag kände mej trött så jag la ifrån mej boken å vilade lite.. Hade inte klockan ringt så hade jag kunnat sova ännu längre..

Har duschat, packat och jag tror att allt är klart nu.. Ska bara byta kläder å sen är jag nog redo.. Måste springa till ÅC också, men jag gör det när jag går till bussen.. Sen ska jag sova 2,5 timma på bussen.. Hoppas att M&M står vid bussen när jag kommer så jag inte missar å kliva av.. =P Ska be Erik å ringa 10 min innan jag ska va framme..

Måste fixa de sista nu..

//Angelica


Vad tycker du?
Skrivet av: Anonym
Den 2010-06-08, klockan 15:00:19

fin blogg:)

Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-06-08, klockan 17:14:48

idag har jag hjälpt min pappa med lite grejer (:



hur går det för dig sötnos?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0