Städat

Skrivet den 2010-06-05, klockan 17:51:21
Så, då vare äntligen fint här hemma =) Två timmar tog det å röja igenom å nu känns det bra, de har inte varit så här städat på, öhm, jag vet inte.. Minns inte sist jag städade!! Det är illa..

Jag sitter nu å väntar på att golvet i köket ska torka, sedan ska jag diska å därefter fixa mat.. Börjar känns mej hungrig nu för jag åt bara en macka till lunch..

Efter maten så ska jag ha lite nagelvård =) De va också ett tag sen å de börjar se risiga ut nu!!

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-06-05, klockan 21:08:07

det gjorde det säkert (:



vad sysslar du med ikväll?

Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-06-05, klockan 23:33:48

skönt det förtjänar du ;)



vi glor bara på film här hemma


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0