Leka på lektionstid

Skrivet den 2010-06-03, klockan 20:43:58
Var på Polishögskolan idag å de va ganska så spännande.. När vi gick där å städade så gick vi förbi lite olika rum..

Först:
ett sovrum, tyckte att det var lite konstigt. Vem sover där?? Va lixom öppet åt ena hållet, mot en korridor, så jag förstod inte vem som ville sova där, man får ju inge lugn å ro..

sen:
en reception, var lite konstigt att den låg så off. Jag menar huvudingången var på ett annat ställe.. Men, varför inte, de kanske var en reception för det huset..

å sist:
en affär, jaja, även polisstudenter måste äta.. Men sen såg jag nåt konstigt.. Det fanns findus färdiga maträtter på hyllorna.. "Hallå, de där måste ju stå i kylen" tänkte jag...

De va då jag insåg att de jag nyss hade gått förbi av olika övningsrum för studenterna...

I de ögonblicket önskade jag att jag hade sökt till polishögskolan, tänk å få leka på lektionstid!! =D Typ ett rån i affären, eller ett gisslandrama i receptionen..

Okej, det lät lite hemskt, men bara de inte är på riktigt så är det ju kul.. =)

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-06-03, klockan 23:45:08

ah i see (:



det blir säkert bra


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0