.

Skrivet den 2010-06-30, klockan 18:21:15
Inte för att jag trodde de skulle gå vägen, men jag hoppades iaf.. 0,5p till fick jag å då tyckte han att han va generös, ¤%&@-lärare! Gaaaaaaaaah!! Så de e bara å skriva om den i augusti, då vi är i Sthlm, de blir en rolig resa...!

Skrev iaf på ett nytt kontrakt idag, så nu har jag jobb fyra veckor framöver, får väl glädja mej med de istället.. Idag hare vare ganska så mycket dötid, så vi har städat lååååångsamt, men det har ändå gått för fort.. Ska jobba i morron å på fredag också..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-06-30, klockan 21:52:29

gud va störigt, men det löser sig säkert sötnos.



har du en bra kväll annars?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0