Den blomstertid nu kommer...

Skrivet den 2010-06-05, klockan 15:26:49
När jag såg uppgifterna så blev jag förvånad, för jag hade fått för mej att vi skulle få lite svårare frågor eftersom vi hade tillgång till så mycket material, men dessa frågor var ju enkla..

När det hade gått en timma och jag precis hade skrivit klart 2a så drog jag ut sladden på datorn! Så det blev svart på skärmen å ur min mun for det mindre trevliga ord.. 

Jag startade fort om den å öppnade mitt dokument, å såg till min fasa att jag inte hade sparat sen uppgift 1! Som tur var så hade datorn sparat det senaste automatiskt, så jag blev lättad. Ibland så älskar jag min dator.. =D Efter den incidentet så sparade jag efter varje mening.. =P

Klockan 12 var jag klar med allt så då tog jag en paus å åt en macka å drack kaffe å sedan började jag att läsa igenom allt å komplettera.. Även fast allt var klart halv två så vågade jag inte att lämna in, utan jag drog mej till halv tre..

Det är skönt att det är över å att jag nu har SOMMARLOV!!! =D =D

...med lust och fägring stor.
Du nalkas, ljuva sommar,
då gräs och gröda gror.
Med blid och livlig värma
till allt som varit dött,
sig solens strålar närma,
och allt blir återfött.



//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0