29 juni 10

Skrivet den 2010-06-29, klockan 09:35:25
Är inte pigg för fem öre!! Har ändå sovit ganska så mycket i natt så jag borde inte va trött.. De känns som om jag har så mycket att göra, men jag orkar ingenting.. Vill bara gå å lägga mej igen..

Dagens planer:
¤ Plugga
¤ Fixa lite bilder
¤ Packa upp
¤ IKSU?

Vi får se hure blir med planerna, speciellt med IKSU-planen, den ligger nog risigt till.. Vill göra nåt där inte benen påverkas, för de kommer å få så mycket stryk i juli ändå..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-06-29, klockan 12:39:20

jotack jag hade det himla bra i helgen (: själv babe?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0