14 juni 10

Skrivet den 2010-06-14, klockan 09:12:41
Erik kom å hämtade mej å vi for å körde Gokart, sjukt kul!! Var lite skeptisk i början för sist jag körde var en mardröm.. För jag blev varvad å varvad så jag låg flera varv efter alla andra.. Men igår fick jag min revansch, jag vann över både Erik å Björn =D Björn påstår att han vann, men vi båda vet att det inte är sant, Erik påstår att han inte tävlade, vilket är lögn. VEM TÄVLAR INTE!?!

Sen for vi till stranden för att städa å sjösätta bryggorna, men allt var typ redan klart när vi kom, jag slapp iaf å bada, det var ju sjukt kallt i luften så jag hade ju dött i vattnet.. Strax innan vi var klara så började de å regna lite lätt sedan började de å vräka ner.. Så alla sprang in i omklädningsrummet, när det avtog lite så gick vi till bilen å åkte hem.

Efter att vi hade äte lunch så for vi till Sture, när vi hade 10 min kvar kom jag på att jag glömt nyckeln hos Eriks föräldrar.. Så de va bara att vända om å hämta den å sen fara tillbaka. Jag packade ihop mina saker å gav Sture mat..

Sedan for vi å tittade när Angelica spelade match, de va lite spännande mot slutet, men de vann iaf =) Sedan åkte vi till Eriks föräldrar å åt middag och sedan for vi till Umeå..

Dagens planer:
¤ Plugga
¤ Städa
¤ Tvätta

//Angelica

Jag ska ta å leta efter kamerasladden å sen ska jag ladda upp lite bilder..

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0