Smörja

Skrivet den 2010-07-01, klockan 13:58:35
Eftersom benen tar så mkt stryk nu när jag jobbar så tänkte jag att jag skulle smörja in mina ben varje dag innan jag går till jobbet.. Ormsalvan jag har hemma luktar så himla mkt, å jag vill inte gå runt å stinka idrottsomklädningsrum, för det är ganska så avslöjande..

Så idag gick jag på Kronans Droghandel å köpte mej Ipren gel som hon sa va luktfri, eller den luktade iaf inte lika mkt.. Så jag tänkte använda mej av den så kanske jag inte har så ont varje kväll jag kommer hem..

Dock finns det nåra problem:
¤ Den får bara användas i max en vecka

¤ Man får inte sola området under behandlingen och minst två veckor efteråt!!

Jag som tänkte använda den tre ggr/vecka i fyra veckor.. Hmm, måste ringa min privata apotekare å fråga om de går.. Å så kan jag inte sola mina ben förns i mitten av augusti!! =O Kanske kan smygsola dom lite? Behöver ju inte ligga ute å pressa precis när jag smort in mej..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0