Ingen kontakt

Skrivet den 2010-07-15, klockan 16:05:36
När jag kom hem så funkade inte mitt internet, fick panik, hur gör man nu lixom?!? Försökte på alla sätt, men de ville bara inte, sen kom jag på att jag hörde på jobbet att en kabel hade blivit av grävd.. Tänkte gå in på VK, men det var svårt då internet inte funka. Gick in på texttv å fick svar på mitt problem, de va en som hade grävit av kabeln..

Så de va ju bara å vänta på att de skulle bli fixat, men det var en lång väntan.. Men jag har snyggat till en spegel å snyggat till mina bryn.. Skulle även baka, men receptet finns på internet, så de va svårt..

//Angelica

Har gått 14 900 steg idag

V.27
5 - Långis
6 - Kortis
7 - Långis
8 - Kortis
9 - Långis
10 - Helg
11 - Helg

V.28
12 - Långis
13 - Kortis
14 - Långis
15 - Kortis
16 - Långis
17 - Helg
18 - Helg

V.29
19 - Långis
20 - Kortis
21 - Långis
22 - Kortis
23 - Långis
24 - Helg
25 - Helg

V.30 - SISTA VECKAN
26 - Långis
27 - Kortis
28 - Långis
29 - Kortis
30 - Långis

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0