Gaaaaaaaaaaaaahhh

Skrivet den 2010-07-03, klockan 17:36:38

Efter ett par timmar på Wheels å på stan så ser jag ut så här!! =O

Fick en chock när jag såg mej själv i spegeln.. Hur vackert är de lixom?!?

Lägg även märke till den vita ringen under halsen, det är från hjärtat å bilen som hänger på kedjan..

Nog för att det var varmt, men jag trodde inte att de skulle sluta så här.. Ingen snygg bränna lixom. Innuti mitt huvud hör jag en bekant röst säga; "Agge man ska inte va i solen mellan 11-15.." Rösten är min mammas, hoppas hon inte läser detta!!

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-07-03, klockan 20:16:17

oj herregud, det där måste göra ont!??



nej vi ska bara flytta inom stan, till ett lite "finare" område


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0