8 juli 10

Skrivet den 2010-07-08, klockan 05:43:02

Jag gick å la mej en timma tidigare än vad jag brukar å de va grymt skönt, somnade typ på en gång å hörde inte när Erik kom hem, annars brukar jag kunna vakna till när dörren öppnas, men nej..

Så skönt, fast jag är fortfarande väldigt trött, får väl försöka å sova ut i helgen, men de brukar va svårt, för då vaknar jag alltid så tidigt, men ibland kan jag faktiskt somna om =)

Måste på jobbet lite tidigare idag som sagt, för vi måste tanka innan vi drar igång.. Annars kommer vi snart att rulla på ångorna..

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0