27 juni 10

Skrivet den 2010-07-27, klockan 14:38:49
I lördags gav pappa mej körförbud på cykeln för att framdäcket skulle smälla vilken sekund som helst. Har vare så där skitlänge, men jag har överlevt, MEN pappas ord är lag, så de var bara å lyda. I söndags så for vi till Biltema två svängar (fick fel däck första gången) å så bytte vi å fixade..

Nu när jag skulle cykla hem från jobbet såg jag att bakdäcket var totalförstört! När man kikar på slangen ser det ut som om det har smällt, men varför då? De däcket var ju ändå i hyfsat skick, jag kikade på de i morse å då såg de okej ut..

De konstiga är att cykeln brevid hade inte heller nå luft i däcket, så jag har nåra misstankar om att nån har vare där å sabbat, fast det är en liten misstanke..

//Angelica

V.27
5 - Långis
6 - Kortis
7 - Långis
8 - Kortis
9 - Långis
10 - Helg
11 - Helg

V.28
12 - Långis
13 - Kortis
14 - Långis
15 - Kortis
16 - Långis

17 - Helg
18 - Helg

V.29
19 - Långis
20 - Kortis
21 - Långis
22 - Kortis
23 - Långis
24 - Helg
25 - Helg

V.30 - SISTA VECKAN
26 - Långis
27 - Kortis
28 - Långis
29 - Kortis
30 - Långis

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0