20 juli 10 - Hurra, hurra, hurra

Skrivet den 2010-07-20, klockan 05:50:18
Idag är det min födelseda!

Känns lite konstigt faktiskt.. Känns inte alls som en födelsedag.. Har inte riktigt förberätt mej på det här, vanligtvis så brukar jag räkna ner, men inte den här gången..

Hoppas att solen kommer fram lite senare, behöver få lite solsken på min dag å så äre kortis idag, så jag vill ju njuta av lite sol, ska iofs på stan å då ere inge skönt om det är stekande hett, men sol vore najs =)

Måste kila nu..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0