Vinst

Skrivet den 2010-01-26, klockan 15:04:00

Strax efter att jag hade skrivit klart förra inlägget så ringde telefon igen.. Men nu vare inget dolt nummer, men det var ett nummer som jag inte hade inlagt..

- Hej, det är Angelica.
- Hej, Ida heter jag från ***, vill bara säga att du har ett pris här att hämta ut från vår tävling..
- Haha, okej..
- Ja, så de vore bra om du kunde komma så snart som möjligt å hämta ut det.
- Okej, jag kommer om en kvart typ.
- Bra, hejdå
- Hejdå

Haha, jag som typ aldrig vinner något.. Va med i en tävling idag, där man skulle bygga ett torn av klossar så högt som möjligt utan att det rasa.. Mitt torn blev 100 cm.. Å för det så vann jag ett vattenflaska.. =P

//Angelica


Vad tycker du?
Skrivet av: Angelica
Den 2010-01-26, klockan 16:20:39

Haha, vilken tur du hade :) Tack så mkt för tipset om bloggen, och jag lånar gärna din bok :)

Skrivet av: Anna
Den 2010-01-26, klockan 16:35:48

SV: Tack det hoppas jag med :)

Skrivet av: Madeleine
Den 2010-01-26, klockan 17:32:42

Haha, grattis :P

Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-01-26, klockan 19:32:27

hur var mässan idag? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0