Uniaden

Skrivet den 2010-01-25, klockan 16:30:40
Dags för Uniaden i morron. Ska bli kul å samla på sej lite pennor, godisar, block å annats krimskrams.. =P Nej, men jag ska kanske ta å försöka prata med lite företag.. Vore nog en bra idé..

Såg att Blondinbella skulle dit och föreläsa också, ska dock inte gå på den föreläsning, även om det hade varit intressant om entreprenörsskap eller vad hon nu skulle prata om.. Anledningen att jag inte går är för att jag klara inte av å lyssna på henne, å en hel föreläsning på nån timma eller mer skulle aldrig gå..

Men jag ska kika vad Uniaden har för annat att erbjuda, har inte bestämt mej för när jag ska dit än, men nångång under dagen..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-01-25, klockan 16:43:23

hur har det gått med pluggandet? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0