Träningsskor

Skrivet den 2010-01-28, klockan 20:20:35
Jag köpe nya inomhusskor för ett tag sen å jag har använt de tre gånger till spinningen, å varje gång så har mina tår somnat, det är jätteobehagligt!! Jag förstår inte varför? För jag tycker inte att de sitter för hårt eller så. Å så vare aldrig med mina gamla skor..

Ska testa dom i morron igen, men nu ska jag ha snörerna väldigt lösa längst ner å dra åt dom där uppe så de sitter fast på foten.. Får se om det blir bättre, annars vet jag inte vad jag ska göra, för jag kan inte stanna upp i alla pass för att väcka tårna, de funkar inte..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0