Tenta-prat

Skrivet den 2010-01-15, klockan 15:35:20
De blev inte så mkt plugg idag heller, vi gick igenom lite granna men sen gick vi hem.. Fick sån fruktansvärd huvudvärk helt plötsligt! Vet inte vad som hände.. Sen gick det över.. Men när jag hade vare hemma ett tag kom det tillbaka å jag mådde så sjukt illa.. Vilade lite, men de hjälpte inte..

Vet inte hur mkt mer jag ska plugga nu. Känns inte som om jag lär mej så mkt mer.. Ska iaf kolla igenom lite till å sen ska jag försöka va uppe sent i dag så jag kan sova länge i morron så jag slipper bli så rastlös innan tentan.. Tenta en lördag 14-18 är f*n inte snällt! Iaf inte för en första tenta..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-01-15, klockan 16:22:03

hoppas du har en bra fredag nu sötnos? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0