Tårta

Skrivet den 2010-01-25, klockan 21:01:47
Nu har jag vare å mumsat tårta hos Petra.. =) Hon hade chokladmousse i ett lager, de har jag aldrig ätit förut, men de va gott!! Älskar lixom choklad.. =P Träffade två av hennes kompisar, tror att jag träffat dom förut.. Men nu vart de en längre stund..

Pratade lite allmänt så där å planerade morrondagen.. Ska ju på Uniaden å jag å Petra ska sällskapa dit.. De ville gå å se Blondinbella så jag får väl följa med på det också.. Hoppas hon har bättre röst än vad hon har i teve.. Annars kommer jag å dööö!!

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-01-26, klockan 00:42:08

så gott med tårta (: vad ska du hitta på imorgon?

Skrivet av: Anna
Den 2010-01-26, klockan 07:03:28

SV: Härligt samma här :) Händer hos dig dÅ? :)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0