Snölek

Skrivet den 2010-01-30, klockan 13:20:24
Har vare ute å lekt i snön, Erik trodde typ att jag bara skulle hoppa i en snöhög på väg till bilen å sen skulle vi åka iväg, tjii fick han.. Jag hade ju planerat en promenad.. Hon drog på sej ett par tunna arbetsbyxor, men jag satte ner foten å sa ifrån.. Drog fram ett par fodrade byxor åt han.. Det är ju faktiskt -15!! Å han är ingen tonåring längre, så de e inte så noga.. Han var ganska så glad för de byxorna sen, för han tyckte de va kallt.. =P

Gick en sväng, rätt skönt, fast det var bitande kallt i kinderna.. När vi kom in var jag helt slut i benen, så nu orkar jag inte röra mej.. Har druckit lite varmchoklad, så snart får jag väl ont i magen också.. Jaja, smällar man får ta. Ska ta å gå ut till bilen snart, Erik ska åka å köpa nåt å jag är hans shoppingsällis.. =)

Ska försöka lägga upp lite bilder sen..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-01-30, klockan 13:50:00

ikväll blir det lite fest (: vad ska du hitta på?

Skrivet av: sannie
Den 2010-01-30, klockan 15:30:18

Lördag idag, hoppas din dag blir awesome :)

kram


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0