Sista tentaplugg

Skrivet den 2010-01-15, klockan 16:30:05
Nej, nu orkar jag inte mer. Hittade saker som jag inte sett förut, sånt gillar jag inte. För då blir jag så nervös.. Läraren vi har verkar väldigt sjysst. Å jag tror inte han har hjärta att underkänna någon.. Men man ska aldrig vara säker..

Antingen så blir den supersvår eller superlätt, för det är hans första produktionstenta här på UmU.. Ha sa till mej att jag kommer å klara den om jag läser hans häften å de har jag gjort flera gånger. Å så sa han att man skulle läsa boken/pärmen om man ville ha lite högre poäng, å de har jag också gjort!

Så vi får väl se, kanske får en chock i morron..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: JenU ★
Den 2010-01-15, klockan 20:38:17

Fin blogg!

Hoppas allt är bra med dej =)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0