Pluggis

Skrivet den 2010-01-09, klockan 16:21:24
Jag tror att det är bra för mej å mitt pluggande om jag är sjuk.. För i vanliga fall brukar lägenheten vara klinisk ren vid det här tillfället, men inte idag, för jag orkar inte resa mej ur soffan å göra något ansträngande.. Så därför har det faktiskt plugg gjort idag.. Har ju haft mina pauser, men det måste man..

Har iaf kommit igenom hela boken, inte läst noga, men skummat å skrivit ner det viktiga.. Nu ere bara betongpärmen kvar, men den får vänta tills i morron, för nu orkar jag inte mer.. Har suttit sen halv 10, å 7 timmar tycker jag är bra, är ju trotsallt sjuk.. =P

Ska ta å äta lunch å titta på film.. Ska starta Eriks dator så jag kan se på teven.. =)

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-01-09, klockan 18:57:50

så tråkigt. hur mår du ikväll då? hoppas bättre!


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0