Plugg på MEKKA

Skrivet den 2010-01-14, klockan 21:40:08
De kanske inte blev så mkt plugg idag, men vi hade iaf kul.. Jag å Petra hann plugga 1,5 timma innan Jenny trillade in.. Sen blev det mest prat.. =P Nä, men det blev en del diskuterande också, vilket var bra, för jag tror att jag behöver det.. För de är när jag pratar med andra som kunskapen fastnar.. Å jag hoppas att de också lär sej.. ;)

Vi satt på Mekka, blev lite fundersamma hur länge man egentligen fick sitta, men de sa inte till oss.. Det var ett mysigt café, varför har jag inte vare där innan?!?

Sen blev det lite shopping. =) Hittade en klänning på Gina =) Å sen åkte jag å Petra hem.. Gick å handlade lite ICA tillsammans.. Eftersom de inte fanns några korgar så tog vi allt i handen, men eftersom så kom jag på mer å mer saker som jag ville ha.. Tillslut räckte inte mina händer till så jag lånade Petras.. =P

Har suttit å pluggat lite här hemma nu, i morron är det dags för skola, så jag ska snart sova.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-01-15, klockan 00:42:31

du är flitig som en myra du (: vad ska du göra imorgon fredag? har du några roliga planer?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0