Fröken duktig!

Skrivet den 2010-01-31, klockan 11:10:44
Nu har jag lyckats installera skrivaren. =) Gick bra, var inte så svårt. Stoppade i skivan å tröck på fortsätt hundra gånger.. Dock kunde jag inte ordna så jag fick 3 år garanti, för när jag skulle välja land så fanns inte Sverige med.. =S

Skitskumt, å valde jag ett annat land så måste jag åka till det landet för att garantin ska gälla, då blire nog billigare att köpa en ny skrivare.. Men jag har väl ändå 1 års garanti hos MeMa, så det ska nog gå.. Skrivare brukar ju hålla länge, för det är ingen som man använder dagligen, inte jag iaf..

Håller nu på å tvättar en skjorta, kunde inte bestämma mej vilken färg det var så jag provar å tvätta den för hand först för att se vad den avger för färger..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0