Färdig

Skrivet den 2010-01-22, klockan 18:09:05

De verkar som om Erik kommer hem i skaplig tid idag! =O De brukar inte ske så ofta, allra helst inte på fredagar.. Men det är kul, för då slipper jag va ensam så mycket.. Har diskat, fixat tvätten, packat..

Vare nå mer? Ja, förrådet, men jag ska vänta tills Erik kommer hem.. Inte för att han kommer följa med ner, men de e lättare att gå ner när han är hemma.. För om jag inte är uppe om 5 minuter så kan han börja misstänka något.. Typ att förrådsmonstret åt upp mej! ;)

Kanske inte, men jag är livrädd å gå ner i förrådet.. Nästa lägenhet ska ha förråd med fönster så man ser lite ljus.. Varför i en hemsk källare?

//Angelica


Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-01-24, klockan 15:00:55

jag såg luftslottet som sprängdes (: hur har din helg varit snyggo?

Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-01-24, klockan 23:52:04

härligt (: jag har haft en mysig helg tack. vad ska du hitta på imorgon?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0