Bilbesiktning

Skrivet den 2010-01-19, klockan 11:54:56
Besiktningen gick bra.. Behövde bara knappa in regnumret, tur att bilen stod bakom så jag kunde tjuvkika.. =P Sen stå å vänta å sen köra in.. Sen tog han över bilen å jag fick betala. Han kollade lite granna, vad vet jag inte.. Men de gör mej inte så mkt.. Sen åkte han ut med bilen, tur för jag vågade inte köra på den där rampen, såg läskig ut.. Sen kom han tillbaka, gav mej ett (tomt!) papper å sa att jag kunde åka.. Så då brummade jag hem..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0