Agge sammanfattar året 2009

Skrivet den 2010-01-09, klockan 11:47:42

Sitter här å försöker sammanfatta 2009, men det går inte så bra, för jag kommer inte ihåg så mkt.. Har det inte varit ett spännande år?! Jaja, här kommer det jag kommer ihåg..

Januari


Februari
¤ 1 år

Mars
¤ Stockholm

April
¤ Första omtentan i mitt liv

Maj
¤ Såpafotboll
¤ Utsparkssittning med bygg

Juni
¤ Körde bil 30 mil! Rekord för min del =P
¤ Träffar Eriks fast å ena kusin första gången

Juli
¤ Jag å Macke körde "gul bil" på väg upp till Umeå, de gjorde ont
¤ Fick besök från Norge på min fördelsedag
¤ Lite släkt å Eriks familj var här

Augusti
¤ Stockholm
¤ Swimningpool i bilen
¤ Nollningen börjar

September
¤ Skolan börjar

Oktober
¤ C&T gifter sej

November
¤ Emma på besök

December
¤ Julfest med Eriks jobb
¤ Julgodisbak
¤ Julsittning med bygg
¤ Stockholm
¤ SNÖÖÖ
¤ Lilla Julafton
¤ Buss upp
¤ Julafton med Eriks släkt


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0