9 jan 10

Skrivet den 2010-01-09, klockan 10:07:26
Har sovit sjukt dåligt inatt. Först kunde jag inte somna, när jag väl somnade så sov jag inte länge innan jag vaknade.. Har väl typ vaknat en miljon gånger i natt!! Inte alls kul! Å när jag vaknade i morse så kändes det som om någon har stått å hoppat på mitt huvud! Usch! =S

Hur de kommer å gå å plugga idag, vet jag inte. Men jag ska iaf försöka.. Är ju bara en vecka kvar innan tentan å jag har inte hunnit med så mkt.. Så jag är lite orolig..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0