8 jan 10

Skrivet den 2010-01-08, klockan 07:39:26
Varför måste jag vara förskyld nu?!? De ere värsta jag vet! Svårt å sov å när jag väl har somnat så vaknar jag för att näsan bara rinner. Ser inte direkt framemot att sitta på lektionen idag. Ska bunkra upp med näsdukar så att jag klarar mej, jobbigt bara om jag måste nysa, för de låter så högt!!

Efter lektionen måste jag skynda mej hem, äta lunch å sen få liv i bilen, ska nämligen på studiebesök å de e för långt å gå/cykla. Bussen hinner jag inte ta. Så jag hoppas på bilen. =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0