7 jan 10

Skrivet den 2010-01-07, klockan 07:33:45
Usch, idag är det dags för skola, jag är inte alls peppad för det!! Jag hade ju planer på att plugga lite under lovet, har knappt öppnat boken å de e tenta om en vecka!! =O

Blev ännu mindre peppad när jag såg att det var -20 ute, de blir varma kläder på idag, men jag lär väl frysa ändå.. Tror inte att jag kan cykla för cykeln är nog ganska så stel.. =P Så de blir till å gå, dags att kanske göra ett ryck, för jag måste gå lite tidigare än vanligt..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0