26 jan 09

Skrivet den 2010-01-26, klockan 08:18:53
Ville inte alls gå upp i morse, var jättetrött, men ändå somnade jag i tid igår.. Konstigt, för jag har gått å lagt mej samma tid å gått upp samma tid i en vecka nu å de har gått bra.. Men idag vare tugnt.

Ska ta å göra mej iordning snart, ska träffa Petra om en timma lite drygt.. Efter Uniaden ska jag ner på Strömpilen å efter det så blire nog IKSU. De blir stressigt nu, eventuellt blir Strömpilen senare ikväll, vi får se vad som hinns med..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Anna
Den 2010-01-26, klockan 13:32:59

SV: Vad trevligt :) Jag ska vila för är sjuk :(


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0