13 jan 10

Skrivet den 2010-01-13, klockan 08:18:43
Har sovit som en stock i natt, superskönt!! Vaknade i morse när Eriks klocka ringde, men jag tror att jag typ somnade om en stund, tills han ropade på mej å berättade att vi glömde ställa in maten igår!!! #¤%&&%, de va inte bra! Kan man äta den ändå?? Måste fråga min rådgivare..

Ska ta å borsta tänderna å sen börja plugga, usch å blä, inge sugen.. Har inte riktigt vaknat än..

//Angelica


Såg att jag hade skrivit lite fel i en av rubrikerna. Hade nämligen skrivit "X jan 09", de e lite svårt i början av året å komma ihåg att man bytt år.. =P

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-01-13, klockan 13:47:22

hur är din onsdag sötnos? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0