Väskbekymmer

Skrivet den 2010-02-17, klockan 10:58:16
Sitter här och planerar min flygresa (är ju inte långt kvar nu!), måste planera noga för jag ska va borta i två veckor å jag behöver ha med mej en del..

Jag får ha 20+8kg, jag ska iaf ta min stora rosa bag, men jag vet inte vad jag ska ha för väska till handbagaget, min datorväska är för lite.. Få i min dator å sen är den full.. Måste ju fylla den med 8 kg..

Vägde mina böcker, JÖK-böckerna väger 3,6 kg, FEK-böckerna 0 kg.. Men tillsammans väger de 5,8 kg.. Hmm.. Datorn väger 2,5 kg. De e för mkt, så jag får nog lägga lite i den incheckade väskan.. För 20 kg kläder kanske jag inte behöver.. Brukar ha med mej 15, för de va vikten förut.. Så jag ska nog klara mej..

Måste hitta en bra väska, så att datorn blir skyddad.. Har en vecka på mej att lösa det..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0