Från då till nu

Skrivet den 2010-02-18, klockan 19:07:32
Mellandagarna
Erik stod i vardagsrummet såg väldigt kärleksfull ut, tog min hand å trädde på en ring på fingret, jag blev väldigt chockad å började typ gråta. Det var hans egen ring han trädde på, men han ville bara kolla hur det kändes å om jag ville ha en ring. Så vi bestämde oss för att vi skulle förlova oss. Erik ville på nyår, men jag ville inte ha samma dag som min moster och de va för tätt inpå så bestämde oss för vår årsdag.

23 januari
Vi åkte till Härnösand och smyckeskedjan Kalling, gick in och fick grymt bra hjälp. Det var en jättegullig tjej som hjälpte oss i ring-djungeln, för det var inte lätt. Tillslut så bestämde vi oss å gjorde en beställning.

10 februari
Ringarna skulle vara klara och skickas från Härnösand och till Umeå

12 februari
Jag trodde att jag skulle få en sms-avi från posten att jag kunde hämta ut mitt paket, men jag fick inget på hela dan. Så jag mailade Kalling å frågade hur läget var, om de verkligen hade skickats.

15 februari
Jag fick svar från Kalling, de hade blivit en miss å vårt paket hade hamnat i fel hög(uthämtningshögen). Jag fick lite smått panik eftersom vi behövde dom dagen efter. Han skickade iväg dom på snabbpost å sa att vi förhoppningsvis skulle få dom till dagen efter. Jag blev sjukt stressad för vi behövde dom verkligen dagen efter.

16 februari
Förmiddagen gick å det kom inget sms, magen började knyta sej. Sen pep det till å jag sken som en sol när jag såg att det var från posten. Jag gick dit och hämtade mitt paket, fick ett silvrigt fint inslaget paket. I paketet fanns ringarna, tshirts, pennor och en tändare.. För min skull så gick Erik ner på knä å satte på ringen på mitt finger.. Då kändes det bra. <3

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0