Tvättning

Skrivet den 2010-02-03, klockan 12:01:06
Som det är just nu så tvättar jag typ en gång i veckan. Å det är lagom, jag får ihop nåra maskiner å hinner få det mesta torrt på tre timmar.. Tänk sen när jag har barn då tror jag inte att de går å tvätta bara en gång i veckan.. Det kanske blir en om dan, men förhoppningsvis så har jag en egen tvättmaskin till dess, så då blire lite enklare. För det går ju inte å boka pass i tvättstugan varje dag..

Men hur ska jag orka tvätta så mkt?!? Jag som knappt orkar 3 timmar i veckan!! Nej, jag ska anställa någon som tvättar åt mej, alternativt ge jobbet till Erik.. De sista tror jag inte är nån bra idé. För då kommer det inte va samma färg på kläderna efter tvättningen som det var innan.. Å så kommer nog alla kläder bli size 0.. Eller vad vet jag, han kanske har en dold talang å kan tvätta.. =P

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-02-03, klockan 15:21:35

idag ska jag städa :( hur går det med tvättandet sötnos?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0