Tröga människor

Skrivet den 2010-02-08, klockan 11:50:13
Varför är alla så sega? Kan inte nån ta å svara på mina frågor på chatten?? Eller nåt tips iaf, för jag står ju helt stilla.

Ska ta å pausa i mitt distansarbete lite å gå till skolan å rätta till labb2 som jag tydligen inte fick godkänt på, ingen annan heller, så det känns bra.. Han är ju inte sann, han kommer med information i efterhand! Hur duktigt är det?? Han sjunker verkligen i mina ögon..

Innan jag ska till skolan så måste jag duscha för håret ser risigt ut å sen måste jag äta lunch å avboka spinningen, för den kommer jag inte hinna den planerade tiden, så det får bli senare, eller ev BP.. Vi får se..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-02-08, klockan 14:37:20

jag får testa mjölk nästa gång (: hur går det i skolan idag?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0