Prommis

Skrivet den 2010-02-06, klockan 14:31:18
Har precis vare ute å gått en sväng, riktigt skönt faktiskt.. Det blev 9400 steg.. Nu behöver jag bara gå 600 steg till idag så har jag fått ihop mina 10 000 steg om dan.. Tror dock inte att det blir nå fler steg för min del idag, är helt slut i kroppen å speciellt benen..

Ska kanske börja gå den där svängen lite oftare för att få nåra steg varje dag.. Morronpromenader kanske? De får vi diskutera vidare..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-02-06, klockan 16:07:57

ikväll blir det bara mys till melodifestivalen (: vad ska du göra sötnos?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0