Promenad

Skrivet den 2010-02-12, klockan 15:50:32
De blev inte en lång promenad, men jag fick iaf komma ut å andas lite frisk luft.. =) Fast det var ganska så kallt, eller de va bara -7 men det kändes som om det var kallare.. Folk tokstirrade på mej när jag gick förbi, för de trodde nog att jag grinade.. Men grejen är den, när det är kallt å jag går ut så börjar mina ögon att rinna.. =P Å så vare väldigt ljust ute, å de gjorde inte saken bättre..

Jaja, de får väl tro vad de vill, känner dom ändå inte så de bryr jag mej inte om.. Bara jobbigt när folk verkligen stirrar.. Om man vill titta kan man inte göra det lite diskret..

Måste ta å disk - igen, usch. Sen ska jag packa klart å packa åt Erik..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Malin
Den 2010-02-12, klockan 16:04:40

okej skönt :)

det blir sämre :/ men får kurera mej så jag blir frisk!

Skrivet av: Madde
Den 2010-02-12, klockan 17:33:07

Önskar dig en riktigt fin fredagskväll! Kram /M

Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-02-12, klockan 17:43:59

tack sötnos! nej du är fan alltid igång, du måste tvinga dig själv till att ta det lugnt (:

Skrivet av: ♥ L A I L A ♥
Den 2010-02-13, klockan 01:45:30

Nawh =)

Skrivet av: Hanna
Den 2010-02-13, klockan 02:15:06

SV Jag med :)

Händer i helgen då ?

Skrivet av: S A N N A
Den 2010-02-13, klockan 21:30:39

SV: Okej :) jag kollar på den traditionella melodifestialen ;p Vad tycker du om min nya design? :)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0