Mogning

Skrivet den 2010-02-05, klockan 18:56:49
Köpte två avocados å ett äpple igår + lite annat som är oväsentligt just nu.. Tillbaka till det jag tänkte på. Jag hittade inga bra å mogna avocados igår (till idag) så jag köpte två som var typ mogna å så köpte jag ett äpple (som gör att frukt mognar lite fortare).. Så nu har dom legat brevid varandra i ett dygn ihop om att avocadosen ska mogna..

Dock har den inte mognat så mkt mer, så jag får se om de går att använda. Ska ta å köra dom i mixern, kanske, kanske. JAG HOPPAS verkligen, för jag vill ha guacamole till tacosen. =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0